Březen u Pastelek

Počátek měsíce byl ve znamení blížícího se karnevalu. Užili jsme si spoustu her, naučili nové písničky a tance. Vrcholem byl společný karneval s rodiči a blízkými.

Moc jsme si jej užili!

Březen je však také měsíc, kdy se loučíme se zimou a vítáme jaro ... ne jinak tomu bylo i na Pastelkách!

Pohřbili jsme zimu (Moranu) do vody a vítali sluníčko!

Už víme, že slunce je důležité pro kytičky - o ty, které jsme si koupili v místním zahradnictví - se pěkně staráme!

Taky jsme si se (slunečním) světlem zahráli hru na stíny.

A ani na jaře nezapomínáme na své tělo, protože "V ZDRAVÉM TĚLE, ZDRAVÝ DUCH"! A tak cvičíme a do přírody chodíme!

NAŠE TŘÍDY

Kdo jsme ...

Organizace Mateřská škola Klíček je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem, je to škola zřízena podle §16 odst. 9 Školského zákona. Vzdělávají se v ní děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Naši MŠ navštěvují děti s středně těžkými až těžkými vadami řeči, zraku, sluchu, děti s tělesným postižením a děti s mentálním postižením. Máme otevřeny také speciální třídy pro děti s poruchou autistického spektra.

Naše vize ...

Speciálně pedagogickou činností rozvíjet samostatnou, zdravě sebevědomou a tvůrčí osobnost schopnou vidět a vnímat svět v jeho pestrosti a změnách. Pomocí speciálně pedagogických činností předcházet vzniku defektivity, podporovat zdravý růst a vývoj dítěte. Naše koncepce je směřována k tomu, aby děti se zdravotním postižením získaly v MŠ dobré základy do života i pro další vzdělávání, aby byly schopny s uspokojením zvládat další životní a vzdělávací etapy. Naším cílem je zajistit všem dětem ty nejlepší podmínky pro jejich rozvoj, vytvořit prostředí plné pohody a klidu.

O třídách ...

Mateřská škola Klíček má 6 tříd pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - navštěvují nás dětí s mírou podpůrných opatření 3. - 5. stupně. Děti mají možnost účastnit se různých zájmových terapií a netradičních terapeutických technik (zooterapie, jízda na koni, saunování aj.). Vzdělávání je rozšířeno o speciálně pedagogickou činnost, která u dětí probíhá denně formou individuálních nebo skupinových cvičení.