Berušky a jejich říjen

Podzim na nás volal ze všech stran a tak jsme si měsíc říjen na Beruškách hezky užili!

Chodili jsme na výpravy do okolí: místního parku, k blízkým zahradám a pozorovali, co všechno se na podzim děje.

Sbírali jsme listy, kaštany i žaludy a všemožně si pak s nimi hráli.

Vytvořili jsme krásné podzimní obrazy, třídili, rovnali do řad, počítali.

Podzim hýří barvami a i my si zkoušíme ve školce různé výtvarné techniky - samozřejmě také plné barev.

Poprvé jsme v říjnu navštívili tělocvičnu a také snoezelen - to je taková místnost plná světýlek, relaxační hudby a zajímavých hudebních nástrojů.

No, těšíme se na další barevné dny!!!

Kompletní fotogalerie všech tříd

NAŠE TŘÍDY

Kdo jsme ...

Organizace Mateřská škola Klíček je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem, je to škola zřízena podle §16 odst. 9 Školského zákona. Vzdělávají se v ní děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Naši MŠ navštěvují děti s středně těžkými až těžkými vadami řeči, zraku, sluchu, děti s tělesným postižením a děti s mentálním postižením. Máme otevřeny také speciální třídy pro děti s poruchou autistického spektra.

Naše vize ...

Speciálně pedagogickou činností rozvíjet samostatnou, zdravě sebevědomou a tvůrčí osobnost schopnou vidět a vnímat svět v jeho pestrosti a změnách. Pomocí speciálně pedagogických činností předcházet vzniku defektivity, podporovat zdravý růst a vývoj dítěte. Naše koncepce je směřována k tomu, aby děti se zdravotním postižením získaly v MŠ dobré základy do života i pro další vzdělávání, aby byly schopny s uspokojením zvládat další životní a vzdělávací etapy. Naším cílem je zajistit všem dětem ty nejlepší podmínky pro jejich rozvoj, vytvořit prostředí plné pohody a klidu.

O třídách ...

Mateřská škola Klíček má 6 tříd pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - navštěvují nás dětí s mírou podpůrných opatření 3. - 5. stupně. Děti mají možnost účastnit se různých zájmových terapií a netradičních terapeutických technik (zooterapie, jízda na koni, saunování aj.). Vzdělávání je rozšířeno o speciálně pedagogickou činnost, která u dětí probíhá denně formou individuálních nebo skupinových cvičení.