Seznam přijatých dětí

Informace pro uchazeče o přijetí do MŠ Klíček

v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) v aktuálním znění, podle § 183 odst. 2 zveřejňujeme seznam přijatých uchazečů na školní rok 2022/2023 (pod registračními čísly).

 

Evidenční číslo

1/2022/2023

2/2022/2023

3/2022/2023

4/2022/2023

5/2022/2023

6/2022/2023

7/2022/2023

8/2022/2023

9/2022/2023

10/2022/2023

11/2022/2023

12/2022/2023

13/2022/2023

14/2022/2023

15/2022/2023

 

U ostatních uchazečů se čeká do dodání doporučení SPC.

 

Aktualizováno v Karviné dne 28. 6. 2022                                                                                                                            

 

Mgr. Eva Janáková, ředitelka školy

 

NAŠE TŘÍDY

Kdo jsme ...

Organizace Mateřská škola Klíček je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem, je to škola zřízena podle §16 odst. 9 Školského zákona. Vzdělávají se v ní děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Naši MŠ navštěvují děti s středně těžkými až těžkými vadami řeči, zraku, sluchu, děti s tělesným postižením a děti s mentálním postižením. Máme otevřeny také speciální třídy pro děti s poruchou autistického spektra.

Naše vize ...

Speciálně pedagogickou činností rozvíjet samostatnou, zdravě sebevědomou a tvůrčí osobnost schopnou vidět a vnímat svět v jeho pestrosti a změnách. Pomocí speciálně pedagogických činností předcházet vzniku defektivity, podporovat zdravý růst a vývoj dítěte. Naše koncepce je směřována k tomu, aby děti se zdravotním postižením získaly v MŠ dobré základy do života i pro další vzdělávání, aby byly schopny s uspokojením zvládat další životní a vzdělávací etapy. Naším cílem je zajistit všem dětem ty nejlepší podmínky pro jejich rozvoj, vytvořit prostředí plné pohody a klidu.

O třídách ...

Mateřská škola Klíček má 6 tříd pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - navštěvují nás dětí s mírou podpůrných opatření 3. - 5. stupně. Děti mají možnost účastnit se různých zájmových terapií a netradičních terapeutických technik (zooterapie, jízda na koni, saunování aj.). Vzdělávání je rozšířeno o speciálně pedagogickou činnost, která u dětí probíhá denně formou individuálních nebo skupinových cvičení.