Výlet do parku Boženy Němcové

Sláva, nazdar výletu...

Počasí nám přálo, i když bylo trošku chladněji.

Pěšky jsme prošli pořádný kus našeho města.

Viděli jsme řeku Olši a fotili se u Darkovského mostu, krásnou procházkou jsme došli do parku Boženy Němcové, kde si naše nožičky odpočinuly a pohráli jsme si na hřišti, poté nás čekala návštěva zvířátek.

Asi nejvíc nás zaujali kokrhající kohouti.

A pak hurá do restaurace na oběd, kde jsme si pochutnali na pizze a pizza rohlíčcích.

S plnými bříšky jsme si šli prohlédnout kostel, kde jsme zapálili také svíčku a pak už jsme se unavení dali na zpáteční cestu do školičky.

Děti byly ohromné, celý výlet zvládly po svých a po celou dobu byly usměvavé.

Už se moc těšíme, jaké zážitky nám přinese příští školní rok.

 

Kompletní fotogalerie

NAŠE TŘÍDY

Kdo jsme ...

Organizace Mateřská škola Klíček je příspěvkovou organizací zřizovanou Moravskoslezským krajem, je to škola zřízena podle §16 odst. 9 Školského zákona. Vzdělávají se v ní děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Naši MŠ navštěvují děti s středně těžkými až těžkými vadami řeči, zraku, sluchu, děti s tělesným postižením a děti s mentálním postižením. Máme otevřeny také speciální třídy pro děti s poruchou autistického spektra.

Naše vize ...

Speciálně pedagogickou činností rozvíjet samostatnou, zdravě sebevědomou a tvůrčí osobnost schopnou vidět a vnímat svět v jeho pestrosti a změnách. Pomocí speciálně pedagogických činností předcházet vzniku defektivity, podporovat zdravý růst a vývoj dítěte. Naše koncepce je směřována k tomu, aby děti se zdravotním postižením získaly v MŠ dobré základy do života i pro další vzdělávání, aby byly schopny s uspokojením zvládat další životní a vzdělávací etapy. Naším cílem je zajistit všem dětem ty nejlepší podmínky pro jejich rozvoj, vytvořit prostředí plné pohody a klidu.

O třídách ...

Mateřská škola Klíček má 6 tříd pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami - navštěvují nás dětí s mírou podpůrných opatření 3. - 5. stupně. Děti mají možnost účastnit se různých zájmových terapií a netradičních terapeutických technik (zooterapie, jízda na koni, saunování aj.). Vzdělávání je rozšířeno o speciálně pedagogickou činnost, která u dětí probíhá denně formou individuálních nebo skupinových cvičení.